Dela sidan på sociala medier
Kontakta Halmstads kommun
Telefon | Öppettider för besökare | Besöksadress |
---|---|---|
035-13 70 00 | Måndag-torsdag | Rådhuset, Kyrkogatan 5 |
| Kl. 08.00 - 17.00 |
|
Telefontider | Fredag | Postadress |
Måndag-torsdag | Kl. 08.00 - 16.00 | 301 05 Halmstad |
Kl. 07.00 - 17.00 |
| |
Fredag |
| E-post |
Kl. 07.00 - 16.00 | Se karta![]() | direkt@halmstad.se |
Kallelse och handlingar är det beslutsunderlag som skickas ut till ledamöterna innan sammanträdet. Detta innebär att kommunfullmäktige kan fatta annat beslut än det som är föreslaget i till exempel en tjänsteskrivelse.
I protokollet kan du läsa hur kommunfullmäktige har beslutat i de olika ärendena. Protokollet läggs ut när det är justerat, senast två veckor efter sammanträdet.
Handlingar som publiceras på kommunens webbplats är inte alltid fullständiga. Endast handlingar som uppfyller kraven enligt dataskyddsförordningen (GDPR) och offentlighets- och sekretesslagen publiceras.
Behöver du tidigare protokoll eller handlingar, kontakta kommunen.